Thuis bij...
 
Ivy
Gepost op: 09-11-2011 11:20:36
 
Beste mensen van dierenasiel “VD Voorste Grootel”,

5 weken en 4 dagen gelden hebben we kitten Ivy gehaal bij het asiel.
Jullie wouden graag weten hoe het met Ivy is.
Ze heeft de naam Ibbe gekregen, omdat we die naam wel heel mooi vonden.
Ze heeft het super fijn bij ons, ze heeft een eigen krabpaal, een mandje om
in te liggen,een soort holletje waar ze in kan kruipen, en super veel speelgoed muizen. Ze krijgt elke dag wel aandacht, en komt lekker bij je op schoot liggen, dat is heel erg fijn. Een lieve en gezellige poes. Ook krijgt ze goed te eten. Ze is heel erg speels, en speelt graag met knikkers en touwtjes. Op het begin rende ze de hele kamer door. Ze had nog nooit zo veel ruimte gehad. We hebben een paar foto’s van Ibbe, ze is al een beetje gegroeid, niet zo héél erg, maar wel een beetje. Ze is nog niet naar buiten geweest, maar binnenkort gaat ze het wel proberen.
Dus we willen laten weten dat ze het hier super fijn heeft.
Nieuwe familie van Ibbe. (Doortje 11 jaar)







 
 
 
 
Bezoek ook onze facebook pagina.